Leta i den här bloggen

Summa sidvisningar

fredag 23 januari 2009

jag e sjuk

Hej gott folk idag e det pest o pina ..
Jag hatar verkligen att vara sjuk o då menar jag HATAR....
jag tycker sååå synd om mig själv ."skratt"

Men vilket fall så har jag sovit o bara slappat så jag ska orka jobba imorgon lördag....igen usch
Men nästa helg ska jag till tyskland + till mina goa vänner i trelleborg "det fina folket" hihi
catta fan o stefan e ett underbart par som bor i en husvagn...ja ni hörde rätt de bor faktiskt på riktigt i en husvgn året runt...

Jätte fin det var egntligen en mellan landning men dom trivdes så bra där vid havet...i sin husvagn "cabe"...........
MMMmmmm det ska ialla fall bli härligt att åka dit...

Ska ju till tyskland med arbetskamraterna det ska bli tok kul!!!!!!!!!!!!!hiihihihihi
jäger öl o dans hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar